2014/01/21

Bliscy

Nie ważne jak Cię pos­trze­gają ob­cy ludzie...
Ważne co znaczysz dla blis­kich Ci osób...
lub ile bliscy znaczą dla ciebie.



Amanda Berg
Jak przyjaźń może zmienną być?
Ciało kobiety tak bardzo kuszące, 
czemu więc opierać się pięknu tej damy?
Rozmowa przerywana pocałunkiem, 
dotyk zachętą.

~~..~~

Max de Troeye
Daj szansę, ja naprawdę mogę.
Mogę cię znienawidzić, potrzebuję czasu.
Teraz jedynie trwam, oddycham, czekam.
Czekam na kolejną kłótnie, kolejną dawkę gniewu.
Wytrącasz mnie z równowagi z dziecinną łatwością.
Nie wiem czemu to robię, czemu daję sie podejść. 
Chyba mi dobrze tak.
Może kocham...

~~..~~

Cosima Pillsbury
Przyjaźń to swoboda słowa i działania.
Podobieństwo charakteru, ten sam dowcip.
Jedyna osoba, która mnie rozumie. 
Wiesz wiecej niż powinnaś, za dużo gadam.
Za dużo przy tobie, ale mi z tym dobrze.
Nie dzielisz sie tą wiedzą, a to najważniejsze.


[Będzie zakładka zmieniana i uzupełniana. Jak coś nie pasuje, mówić. Jak ktoś powinien się tu znaleźć, a nie pojawia, powiedzieć!]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz